fredag 1 augusti 2014

Blomflugor

Urk, jag har en massa blomflugor inne. Jag försöker sätta all frukt och alla grönsaker in i kylskåpet men det hjälper föga. Jag hade tre i morgonkaffet... Nu har jag gett dem lite öl på ett fat och hoppas de super ihjäl sig.

Jag gär på fotokurs på Hangö sommaruni från torsdag till söndag denna vecka. Det är riktigt roligt trots att jag märker igen hur mycket jag har att lära mig. Ledarna för kursen är inspirerandeoch det är viktigt.
Det är ett trevligt gäng på kursen och det ger mycket att diskutera gemensam hobby. Följande träff är i oktober, januari och maj. Den sista träffen avslutas med en utställning så det sätter lite press men en trevlig sådan. Temat är människor i Hangö och det är lite obekvämt, jag är för blyg att fota människor. Men hoppas jag blir bättre på det under detta år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar