onsdag 1 oktober 2014

Höstmörker

Härom kvällen fick jag för mig att fotografera höstlövens vackra färger. Tji fick jag för det blev ju mörkt ute! Bilderna blev suddiga och skumma men å andra sidan beskriver de hösten.
Jag fick (eller fick och fick) ett makro-objektiv på posten idag. Jag har köpt ett begagnat via Rajalacamera.fi. Via den länken kan man hitta vad som helst och det är bra att det finns begagnat eftersom jag som nybörjare inte riktigt vet vad jag "har behov av". Dessutom finns det många som byter ut så gott som nya grejer bara för att de alltid ska ha det senaste. Min erfarenhet är att aldrig välja det nyaste, i synnerhet inte inom elektronik. Det kommer bara en massa barnsjukdomar på köpet jag inte vill ha. Det är bättre att skaffa något som är använt en tid.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar