onsdag 31 december 2014

Gott nytt år!

Jag har funderat idag över året som gått, vad som varit speciellt och vad jag minns. Till min förskräckelser det mesta i ett grått töcken. Har det inte hänt något roligt? Jo det har det nog, jag har hittat en ny hobby, fotografering. Det har varit mycket roligt att färga garn med växter, det har jag njutit av. Jag har hittat bloggen igen och hittat många andra intressanta bloggare.
Men våren var jobbig på arbetet, jag tycker jag mest hade huvudvärk och migrän. Tur har hösten varit lugnare.
Ingenting allvarligt har hänt, varken med mig eller mina närmaste, det är jag glad över.

Mina nyårslöften är att skaffa färre prylar, det nyårslöftet gav jag för 2014 också och jag har lyckats delvis. Färre klädesplagg har jag i garderoben men mera garn;) 2015 ska jag läsa mera (jag måste hitta en läsutmaning, 2 böcker i månaden, kanske). Och nu är det godisstrejk, mindre socker och jag ska röra på mig mera. Det måste jag, det finns hjärtfel i släkten och jag har inte skött mig.

Så med dessa prutthurtiga ord önskar jag alla ett gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar