tisdag 23 december 2014

Julstämning II

Idag körde jag till Hangö för att fotografera lite. Dessutom passade jag på att äta god lunch På Kroken-restaurangen.
Det var glashalt på landsvägen och jag ångrade mig efter en kort bit men vågade heller inte stanna så det vara bara att åka vidare. Värt besväret var det, Hangö är mycket vacker i vinterskrud.

Tulluddsstranden
 

Jag gillar svanar när de är tonåringar, lite rufsiga i färgen innan de blir fullvuxna och vita.
Allt var inisat. 
 

Nu är det förberett så långt det går inför morgondagen, ett par julklappar ska jag ännu packa in. Hoppas jag har allt handlat, jag tappade bort min lista... Det som jag inte har får jag klara mig utan, jag kommer inte att hungra ihjäl!
Lite småpanik fick jag ändå ikväll eftersom jag ätit upp eller gett bort de flesta av mina lavendel biscottin. Tur har jag boken Sju sorters kakor (loppisfynd) och bakade Judasbröd. Vilket namn på ett småbröd! Hoppas ingen tar illa upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar