lördag 10 januari 2015

Suckulenter och Rom

Jag kommer aldrig ihåg att vattna mina blommor så jag köpte tre suckulenter och hoppas på bättre lycka. Dessutom kan de vara ute hela sommaren för sig själva och bli ännu finare sedan. Mammas penningblad är otroligt fräscha efter att ha stått ute i sol och regn hela sommaren.


Det har lovats snöyra till natten. Jag hoppas på det för jag blir så håglös av mörker, snön lyser ändå upp.

Jag har just beställt en resa till Rom med en kusin till våren, det är något att se fram emot! Nu ska jag läsa in mig på Rom och gräva fram konstvetenskaplig litteratur för att få lite inspiration. På några dagar hinner man inte med så mycket och ingen av oss måste heller se "allt". Vi ska också njuta av att se på folk och sitta på kafé. Det ska bli roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar