söndag 24 maj 2015

Veckoslutet i bilder

Jag sov nästan hela Eurovisionen, jag vaknade ett slag i natt och satte på radion för att höra på röstningen men somnade fort om. Nu har jag haft Hero med Måns i huvudet hela dagen trots att jag inte ens gillar sången men animeringarna på scen var snygg.
I övrigt har jag inte gjort så mycket, igår var jag till Helsingfors och köpte garn och tyg. Jag strövade omkring på stan. Vackra planteringar har de i huvudstaden.
Idag gick jag till Trollskogen i Västerby, jag har längtat dit av någon anledning. Skönt att bli riktigt fysiskt trött, i hela kroppen, jag är mest trött i huvudet nuförtiden och då får jag bara huvudvärk och det är svårt att koppla av.
Jag ska ännu klippa ut delar till en klänning, tror jag, det har mest blivit slöande på eftermiddagen och det känns inte alls bra.

Esplanadparken

Stackars Runeberg som alltid har skit i håret och ansiktet






Det må bli mycket blåbär i år men det har varit för kallt för bin att flyga omkring

Björnmossa (tror jag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar