måndag 14 december 2015

Semestern slut

Så var det slut på denna semester. Den har gjort mig gott. Det märks också att jag gått ner i varv för jag har haft migränkänningar några kvällar. Migränen kommer ofta när jag äntligen får vila.

Jag har inte gjort något "stort" utan bara små utflykter i närområdet, städat lite, stickat mycket, bakat och vilat. Nu är jag redo att vara några dagar på jobb innan julledigheterna.

I morse när jag vaknade var världen vit, det hade snöat i natt. Det var så ljust och fräscht att jag körde till Källviken för att gå i skogen. Ett par fiskare var i närheten för måsarna ropade men annars var det tyst. Någon hade varit hurtig och simmat för jag hittade spår av nakna fötter på bryggan. Hujedamej! Men säkert ganska skönt efteråt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar